Teehee...
DATUM: 2013-05-04 | TID: 23:25:46 | KATEGORI: Diary

Dööör, vore sååå mysigt. 

Av någon orsak har jag ont i armen... xD Har pluggat hela lördagskvällen.. Med två töntar, a.k.a Tamara och A.H. Ena garvar (gissa vem? T...) och andra dampar. Teehee. Anywaaays.. De sista veckorna har jag massa prov inplanerad, en öppet hus-dag och en inlämning hittills. Sjukt skönt att detta läsår är snart över.. Dock är jag inte så förtjust över att bli äldre. Efter sommaren går jag i åttan. ÅTTAN.  Snart blir jag väl 30.. Det är sjukt hur tiden går så snabbt. Vill bli en liten skitunge igen och bara leka i sandlådan, äta och sova när jag känner för det och inte bry mig ett skit om mig själv.
 
Säger godnatt nu och jag inte kikar in senare, nighty! ♥ // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?