20.02
DATUM: 2013-12-14 | TID: 20:02:15 | KATEGORI: Diary

HAAAY GUUUIES. Jag tror att jag är tillbaka. Är typ asrastlöööös utan plugg.. xD Jag tror att det blir jag själv som tar hand om bloggen, de två andra har jag ingen aning om varför de inte bloggar, så yeep. Men HAAAAAI. Vad har ni gjort då? Själv har jag inte gjort så mycket denna dag. Sov till tolv, åt, satt framför datan resten av dagen.. Intressant dag va? Men näe, är inte världskänd för att ha roliga dagar. And I'm like serious. 
 
Faktist så tror jag att jag kommer att skapa en ny blogg, så fort min syrra är fri från plugget så kan hon hjälpa mig med bloggdesignen :P Kan ingeet skit om det så jaa, you get it right? Denna blogg får vara min tillfälliga... Anywaaays, vad har jag gjort alla dessa dagar jag har varit borta? Höhö.. Plugg, plugg, sömn, plugg och plugg. Men nej, srsly, har köttat de senaste veckorna och jag vill typ ha någon belöning. Men såklart så får jag inte det, så yup. Har lyckats höja mig i några ämnen tror jag, SÅ YEEEEEEEES. Dock sänkte jag mig i spanskan.. Hehe, läraren gör ju så att man hatar spanska! Han är så jävla nojjig. Men ah, får upp det nästa termin. Nästa termin ska jag fan kötta rejält. Förhoppningsvis. Mitt huvud kommer att dö av alla böcker och sömnlösa nätter. Hehe..
 
Men jaa, nu ska jag ta världens längsta dusch och titta på Running Man, har typ 100 avsnitt att titta på. Heh... 
 
Har ingen bild att bjuda på, såå bildlöst inlägg i princip.. Hehe. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?