Some cakes (:
DATUM: 2013-05-26 | TID: 21:23:36 | KATEGORI:

Som jag berättade så hade vi Öppet hus igår i vår skola och alla elever fick några uppgifter att göra eller typ stationer att vara vid. Något sånt. Och jag, Tamara och Lisa bland annat fick Hemkunskapen där vi skulle baka (: Vi blev faktiskt så stolta över vårat arbete och jag och Lisa gjorde ju tårtan som alla såg så mycket fram åt så vi blev extremt glada när den blev lyckad (: En riktigt jävligt god (sorry för språket) tårta ska jag säga er! Men ett tips är att inte äta något sött innan för då svimmar du :P Nej men den är väldigt söt och eftersom det var så många som bakade och det var så mycket tårtor och kakor så mådde jag riktigt illa av attt bara titta på allt det så jag åt väldigt lite :P Här har jag i alla fall bilderna på REGNBÅGSTÅRTAN som jag och Lisa gjorde efter att ha kämpat som svin och fått ändra en massa saker för at få det rätt, med nästan 3 timmars slit :P Och en av de godaste CUPCAKES:EN jag någonsin ätit som Tamara och Sadia gjorde! Riktigt goda de också!! Dehär är inte precis det bästa bilderna och det ser väldigt rörigt ut men jag kan lova er,  det inte effekterar den ljuva smaken :P Receptet kommer imorgon eftersom att jag inte har recepten på mig nu, sorry. I alla fall det var allttttt, vi seees (:xxx //Sara
                                                           ÄN EN GÅNG, URSÄKTA RÖRAN!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?