Never give up.
DATUM: 2013-05-10 | TID: 23:08:00 | KATEGORI: Diary

Sämsta bilden ever. 

Dudes. I'm tired. Har varit på benen hela dagen idag. Asso jag förtjänar en pokal. Är sååå sjukt trött i kroppen. Och känner mig sååå doomed nästa vecka. Asso nästa vecka kommer inte att blir bra dudes. Har inte pluggat ett jävla skit. Och jag har två jävla prov nästa vecka. Jag vet att jag klagar asmke på att jag har prov.. But sorry guise. Bloggen är mitt sätt att typ skriva ut allt som är jobbigt. Anyways.. Idag var jag i stan. Typ lite överallt. Fridhemsplan, kungsan, söder, T-c, you name it. Berättar mer imorn, nu ska jag typ städa mitt rum och föna håret, ses! // Lisa
 
UPDATE; Hehe.. Så dum jag är ibland. Anledningen till att jag la upp bubble tea bilden var för att jag var så sugen på bubble tea så jag glömde skriva det.. xD Orkade inte göra bubble tea idag... :P
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?