Länge sedan
DATUM: 2013-05-08 | TID: 09:27:07 | KATEGORI:

Heyaa (: Sadia messa mig tidigt idag på morgonen för att fråga ifall jag ska med till stan för att hoppas på en chans att få se Mah Boiis, the one and only One Direction!!!! Så nu har jag gjort mig klar och vi ska ses om någon timme eller så ((: Hoppas verkligen på att få se de, det är ju en av drömmarna liksom. Jag har inte bloggat på aslänge haha, har blivit Glee beroende, i loooveee. Jag och Lisa chatta igår om hur gärna vi ville ha gayvänner som Kurt och Blaine, de är sååå söta och grymma!! Så om du är gay och är lite som Kurt eller Blaine LETS BE BESTIES :D Nu är jag i alla fall här med ett snabbt litet inlägg innan jag går. Nästa vecka är en vecka full med prov, känns lite som om skolan nu bara proppar in med prov nu när sommarlovet snart är här ghaaaaaa! Okey datorn är på 5% så inlägget tar slut här innan datorn stängs av, vi ses och jag ska försöka att slänga upp ett kort inlägg i slutet av dagen, seeeees //Sara(:xx 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?