I'm a human too, you know. I have feelings to.
DATUM: 2013-05-15 | TID: 19:47:09 | KATEGORI: Diary

 
VIXX - Hyde (Teaser)

Dis is like the nastiest teaser I ever seen. Men ändå såå cool. Ma VIXX-babies are baack. Dock inte lika snygga som förut, men äsch, kommer vänja mig. xD
 
Dude, it's happen so much today. Först så kom jag typ fyra minuter innan jag skulle börja, alla var där. Och en jävla kompis a.k.a A.H frågade och jag kunde inte svara eftersom jag var to busy to take out my schoolbooks. Så den dära jäveln tog mina nycklar. Jag skrek på honom och jag vet inte vad, han gav nycklarna till en annan kille som gav mig de. :D Sen blev det prov. Det gick faktist ganska bra. Hoppas på ett bra betyg iallafall. Efter provet sprang en kompis efter mig och ville ha mina anteckningar. Hehe.. Försökte springa ifrån men eftersom det var lunchrast så var alla påväg till lunchen. Puttade iväg typ alla och jag måste ha sett ut som en jävla stor panda. Anywaays, när det var lektion igen så kom fältarna. De gjorde samarbetsövningar osv.. De skulle stanna till tre men de gick tidigare eftersom killarna i min klass bråkade på rasten. Såå jaa.. Sen fick jag B på no-provet. Ganska förväntat, hade egentligen förväntat mig lägre. Är nöjd med det, så yeeep. Min kompis kommer bli fett glad när hon får reda på att jag fick lägre än henne.. -.- Satsar egentligen inte på NO just nu. Satsar mer på matten eftersom pappa sa det.. xD Nu ska jag plugga lite och sen duscha, sees! // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?