I will stand with you against the odds
DATUM: 2013-05-07 | TID: 22:23:25 | KATEGORI: Diary

 
Christopher - Against the odds

Sååååå gullig dansk! Älskar låten. ♥
 
WIEEEEE! Minilov. Är ledig imorn! Sen är det ju Kristihimmelfärdshelg ju.. Så yees, minilov denna vecka. Dock kommer det inte bli mycket till lov. Har massa plugg att göra. Två prov att göra nästa vecka... Matte och SO. HATAR SO. Anywaays... Igår bloggade jag inte.. Typ för att jag hade ett no-prov, och det gick åt helvetet. Gick så jäkla dåligt. Sorry to say dis. Aja.. Skit i det nu.. Imorn ska jag ut med brorsan, som vanligt. Vi ska gå runt  och leta efter syrrans plakat. Damn... Så svårt att hitta en snygg. Förresten.. Sorry för Saras och Tamaras låga uppdatering. Tamara skajpar säkert med någon speciell.. Hehe.. Och Sara har börjat drog Glee.. Nu ska jag droga BOF eller Running Man... Vilken av dom ska jag ta...? Ses senare! // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?