I don't need to worry, #fail
DATUM: 2013-05-23 | TID: 22:03:12 | KATEGORI: Diary

 
Oscar Zia - #fail

Brukar inte falla för engelska låtar, men Oscar Zia är undantag! Så sjukt grym låt. 
 
Dudes. Ingen typ mer plugg för min del. Bara spanska prov att göra och sedan ett matteprov. Annars är det sooft. Alla uppgifter är inlämnade så yesyes. Typ pluggfri dag för mig idag. Såå sjukt skööönt. Imorn blir det soft dag. Svenska, matte och spanska. Sen ska jag göra klart min bro för öppet hus. Och gosh. Fangirlade sönder på svenska lektionen idag. EXO's teaser släpptes, 100% gjorde comeback med en sjukt, idiotisk snygg musikvideo. Jaa... That is pretty much it. Länkar båda imorn. ^_^ Nu ska jag droga musik sen sova, så nighty! // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?