Fully loaded weak
DATUM: 2013-05-20 | TID: 07:56:00 | KATEGORI:

Hejsaan! Det var länge sedan jag kastade upp ett inlägg här haha, näe men vi har haft två jäkligt fullproppad veckor med bara en massa prov och förhör så jag har haft riktigt massa att göra. Och då kanske ni tänker " jaha, men du och Lisa går i samma skola så varför har hon hunnit blogga och inte du dadada" jooo, det är för att jag lämnar allt skit som behöver att göras i sista stund tills det bara blir en röra och jag måste hinna med allt, till skillnad från Lisa som har något i sitt huvud ( en fungerande och smart hjärna) som jag inte skådat hos mig än (: Nu så håller jag i alla fall fortfarande på med en SO uppgift som man egentligen skulle lämna in ungefär för 2 veckor sedan :P GISSA VAD SOM HÄNDE IDAAG !!!! JAG, LISA OCH TVÅ ANDRA KOMPISAR SÅG YOHIO !!!! AHHHHHHH!!!! Jag och Lisa typ flippade ur TOTALT !!! Vi stod RIKTIGT näraa, mindre än meter ifrån varandra faktiskt och en av kompisarna ropade lite på honom och han kollade på oss och vinkade och vi typ flippade! Sen började han skratta och le när vi flippade ur efter att han vinkat :p HAN ÄR SÅÅ SÖT, HAN ÄR SOM EN VANDRADE SÖT LITEN DOCKA !!! Och till er som undrar så hade han faktiskt en onsie på sig, inte så speciellt hugeee and glammy :P Neej men han är såå sööööt!! Igår var ju också ESC.. Egentligen tänker jag inte ens dra upp det för att jag är sååå irriterad på lite sakerr MEN Loreens medly var TO DIE FOR! Fick seriöst gåshud och hon är så vacker!! Nee men nu måste jag fortsätta plugga, förlåt för att jag inte vart så aktiv men jag kan lova att det blir betydligt fler inlägg och förhoppningsvis fler bilder (: Lite frågor till er nu, vad tyckte ni om ESC igår, vem var er favorit och vet någon av er när säsong 5 av Glee börjar :P Flippar här lite nu när den är slut, så kollar om och om igen på några avsnitt, behind the scenes, funny moments, video diaries etc PS. GO TEAM CRISSCOLFER/ KLAINE !!! Önskar lite ibland att Darren också var gay, i mean, hur söta skulle inte Darren och Criss vara söta i verkligheten. Glöm inte att kommentera, see you later alligator//Saraxx
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?