Don't have the courage to make you come back after making you cry.
DATUM: 2013-05-09 | TID: 22:54:13 | KATEGORI: Diary

 
2PM - Comeback when you hear this song

SÅ JÄVLA HETA SÅ ATT DET INTE ÄR SANT. HAN VID 2.12 HETER WOOYOUNG (som står i mitten) OCH HAN ÄR SÅÅÅÅÅÅ JÄKLA SNYGG. Så besatt av låten. 
 
Hur fan kan man vara mig? Lyckades somna i fyra jäkla timmar. FYRA. Och det var inte i min säng jag sov. Jag sov på min sittkudde på golvet. Eller jag sov egentligen sittandes. Jag kan somna i vilken jäkla position som helst, trust med. De fyra timmar jag sov skulle jag egentligen plugga. Men aja.. Kan sitta och plugga lite nu. Så jag ska ta och sätta på någon bra serie och läsa lite, I'm ooout! // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?