Congratulation Denmark!
DATUM: 2013-05-19 | TID: 17:48:18 | KATEGORI: Diary

 
Emmelie de Forest - Only Teardrops

GRATTIIIIS DANMAAARK! Dudes. Så annorlunda låt och nästa ESC är 20 minuter ifrån oss.. HAHAH. Men grattis till Emmelie! Din pappa skulle vara jättstolt! 
 
OMG, JAG HAR SETT YOHIO. HAN ÄR SÅÅÅÅ JÄKLA GULLIG. SOM EN LEVANDE DOCKA. HANS LEENDE. GAAAH. He's so freaking wonderful. Och... HAN SA HEJ TILL OSS. HAN BLEV FETT GLAD. JAG FLIPPA UR MED SARA. JAG DÖÖR. HAN SA HEJ TILL OSS. FATTA HUR STORT DET ÄR. Anyways. Dagen har bestått av att gå och fangirla Yohio som var på besök här och kolla lite kläder. Igår så var det ESC. Gah, Sverige gjorde bort sig stort. Tänker inte ens säga vad de gjorde. Men det var faktist ganska många bidrag jag gillade. Dagens Top 5 är speciell. Tänker lägga upp mina top 5 favoriter ifrån ESC. Så yees, nu blir det lite plugg, tv och musik. :D // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?