1:st May, 2013
DATUM: 2013-05-01 | TID: 21:14:24 | KATEGORI: Diary

 
Secret - YooHoo

ÄLSKAR VIDEON. ÄLSKAR LÅTEN. ÄLSKAR FLICKORNA.
 
Det är sjukt hur mycket jag kan sova. Sov i tio timmar igår/idag natt och nyss somnade jag i yttligare en timme. Jag kan sova fjorton timmar i streck.. Is that even possible!? Jag har fått min sömn ifrån pappa.. xD Pappa kan sova aslänge medans mamma kan bara sova typ 7-8 timmar. Vet typ inte ens om jag kommer att kunna sova i natt och jag känner mig sjukt orolig för imorn. Första: Jag vet inte om jag har sagt till min mentor att jag ska ha utvecklingssamtal imorn.. xD Andra: Jag har ett jäkla läxförhör. Vet inte om jag kan det men det känns bara så oroligt. Har typ tappat motivationen för skolan. Har typ glömt allt jag ska göra.. Dessutom har jag en hemtenta som ska lämnas in på måndag. KAN DET BLI BÄTTRE?! Och en redovisning på engelskan som ska göras. Kan rabbla upp allt jag har att göra i skolan, men jag tror att ni inte vill läsa om det... :P Nu ska jag gå och duscha innan någon tar duschen. Peace ooout and nighty! ♥ // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?