19.33
DATUM: 2013-05-11 | TID: 19:33:47 | KATEGORI: Diary

Haaay! Sitter här och äter min lilla lovely jordgubbs-paj. Sjuukt god. Aja, ska berätta lite om gårdagen.


Syskonen och jag åkte in till stan för att titta på körsbärsblommorna på kungsan. Som vanligt var det asfullt. Anyways.. Efter ha kollat på körsbärsblommorna gick vi och åt på Yoi på Sveavägen. Dudes.. It's not worth it. Pyttelite mat för 100 spänn.. Srsly?? Efter vi åt åkte vi till fridhemsplan för att köpa gåvor till min kusin som äger en restaurang på söder. Vi åkte till henne, åt lite, snackade umgicks och så vidare... Sen så typ åkte vi hem!

Lite kortfattat om min dag igår. Lägger upp bilder från gårdagen plus en lite bild på min awesome lilla jordgubbspaj!! // Lisa





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?