16.42
DATUM: 2013-05-21 | TID: 16:43:19 | KATEGORI: Diary

 
Såå miig just nu... 

Har två prov de kommande dagarna. Ett idrottsprov och ett kinesiskt. Och jag är sååå fucked. Kan inget på kinesiskan. Är såå sjukt trött så att det inte är sant. Asso, jag skulle kunna däcka vart som helst just nu. Vill bara ta en dusch, sen sova i min säng. Har sovit så sent de senaste dagarna. Jaa, jag är så dum. Sover 12 och vaknar sju. Typ döda mig?! Jag behöver min skönhetssömn. xD Bloggningen är inte på topp denna vecka. Nästa vecka kommer jag förmodligen tillbaka mer ordentligt. Har en massa saker att göra denna vecka, så bloggen kommer få stå lite år sidan, sorry, men livet är bara så.. Have a nice life while I'm gone! // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?