You only live once, make it count.
DATUM: 2013-03-05 | TID: 22:30:00 | KATEGORI: Celebs

 
Eatyourkimchi interview Eric Nam

ERIC IS SOOOOO FREAKIN ADORABLEE! HAN HAR VALPÖGON! AAAAAAAAHH! Interjuvn är på engelska förresten!
 
Jag håller på att döö häär.. Håller på att skriva klart min kinesiska läxa.. Första gången jag gör den det här året.. DÖÖÖR... HAHA, men aja.. Ska berätta en grej som är standard i kinesiska familjer. Berättade för min bror att jag fick B på matteprovet. Och såklart ska pappa vara där och titta på nyheterna. När han tittar på nyheterna är han helt inne i dom. Han hörde att jag fick B på provet.. Och vet ni vad han säger? "Så lågt Lisa?!" Jag ba: vaa? Jag fick B. "AA, SÅ LÅGT?! DU SKA HA A." Jag ba; Vaaa? Sen förklarade jag honom att jag har 35+1 extra poäng. Om jag fick mer extra poäng skulle jag få A. Han ba: Ish. Och gick och satte sig igen.. Daaafuuuq dad? Daaafuuq? Det där folks.. Det där är en standard konversation i en kinesiska familj när man får B..  Ska ta och föna håret och borsta tänderna.. Ska upp tidigt imorn för att jag tror att jag ska locka håret. TROR. Jaaa, det tar en timme för mig att locka håret eftersom jag fortfarande är en nybörjare! Aja, natti! ♥ // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?