Top 5 songs of the week
DATUM: 2013-03-17 | TID: 21:01:00 | KATEGORI: Top 5 songs

 
1. Robin Stjernberg - Scars
 
GAAAAH, såååååååååå grymt bra. Sara visade mig denna låt och OMG, JAG ÄLSKAR HENNE. Låten har sååååååå jävla stor betydelse!
 

 
 
2. M4M - Sadness
 
Kinesisk lååååååt! Dock förstår jag noll... Damn, denna låt har jag drogat sen den kom ut. Facts: Alla är kineser i gruppen. De är ifrån Kina, Hong Kong och Taiwan. De gör både debut i Kina och Sydkorea. 

3. G.NA - Oops! ft Ilhoon
 
Låter mer som Ilhoon ft G.NA. Älskar denna låt. Dock krävdes det några gånger att lyssna på den innan jag började älska den.. xD Och hon är sååååååå jäkla vacker. OCH DEN DÄRA KILLEN SOM SPELAR I VIDEON (inte han som rappar) ÄR SÅÅÅÅÅÅ GULLIG. 

4. Rania - Style
 
Har faktist börjat gilla denna låt på sistone. Det sitter i huvudet på miig! "Style" är den enda låten jag gillar av Rania. Alla andra... Låter lite konstigt i mina öron.. >_<

5. Eric Nam - Heaven's door
 

HAN ÄR ÜBEEERGULLIG. Älskar rösten, älskar musikvideon, älskar allt. 
 

Då var veckans "Top 5" klar. Jag har intee gjort något förutom att försökt att plugga och titta en massa på film. Ska sova om en timme eller sååå. Innan dess måste jag hittaa kläder tills imorn och föna håret och kanske platta det. Om jag inte kikar in senare säger jag natti! ♥ // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?