Top 5 songs of the week
DATUM: 2013-03-31 | TID: 21:34:00 | KATEGORI: Top 5 songs

 
1. SISTAR19 - A girl in love
 
Det är sjuuukt hur man nynnar på en låt som man bara har hört typ.. 5 gånger?? Vet inte om ni fattar men jag har hört denna låt inte så många gånger, men ändå satt den i mitt huvud. Låten är såååååå grymt bra.

2. Action Item - Brave
 

Sååååå himla underskattad låt som jag älskar. 

 
 
 
3. G.NA - First Kiss
 
SOMMARVIBBAR. Får rysningar när jag hör den här låten. GAAAH, önskar att G.NA kunde promota den här istället för "Oops." Såå gullig låt dessutom.

4. Alex Goot - Living Addiction
 

David sitter och pumpar ut Alex Goot låtar, så självklart gillar man några. Den här är en utav mina favoriter av Alex Goot. Så underskattad sångare med grymma låtar.

 
5. INFINITE - Man in Love
 
Ma babies var tillbaka för typ 2-3 veckor sen. Är sjuuuuukt stolta över dom. De vann idag på Inkigayo. Efter deras hårda slit förtjänar de sååååå himla mycket. Låten är en typisk "infinite-låt" :P Såå cheesy men så grymt bra. 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?