I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not.
DATUM: 2013-03-10 | TID: 14:10:03 | KATEGORI: Diary


Imorn blir det skidor. SKIDOR. Jag. Skidor. Det går bara inte ihop. Jag kommer att dö. Bokstavligt talat.  
 
ÅÅÅH. Är halvt taggad för imorn. Kommer att dö, 4 sure. Nu sitter jag här och är förskyld och har ont i magen av någon jäkla anledning. Igår gjorde jag inte mycket alls.. Planen var att jag skulle plugga, vilket jag gjorde.. Men hade huvudvärk så jag somnade.. Men det blev bättre mot kvällen. Så jag satt uppe och tittade på mello. ROOOBIN! Ganska helt okey att han vann. Hejade på de flesta... Bland annat Yohio, State of Drama och Anton Ewald. ÄLSKAR STATE OF DRAMAS LÅT. Och nu har jag ett litet dilemma.. Jag vill ha varm choklad till flottsbro imorn och jag vet inte om mina päron ska handla. Såå Yees... Har ingen lust att gå ut så jag ska plugga och titta på Running Man nuuuuuuuu! Seeyaa! // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?