Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
DATUM: 2013-03-29 | TID: 20:13:16 | KATEGORI: Diary

HAHHAHAHA, älskar den här bilden!

Är sjuuuuuuukt trött. Jag har gått runt i stan hela dagen med syrran, tagit en fika på American Cookies. Jag måste bara påpeka det här... American Cookies's muffin är såååååååå mäktiga.. Med glass också.. Jag höll på att dö.. Mådde så illa efteråt.. Köpte hem tapioca pearls så att jag kan göra bubble tea hemma! Såååå taggad att göra det.. Fast orkar inte göra det ikväll, utan det får bli imorn. Nu ska jag fixa lite i mitt rum, titta på en film eller så och bara chilla helt enkelt! Vi ses imorn! // Lisa

♥ SKRIVET AV marina

Glad påsk. :)

Svar: Taack, Glad påsk på dig med (:xx Lite sena med att se kommentaren..sorry xx //Sara
alittlethiing.blogg.se

DATUM: 2013-03-30 | TID: 16:32:37
BLOGG/HEMSIDA: http://marinapalme.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?