21.47
DATUM: 2013-03-21 | TID: 21:47:07 | KATEGORI: Diary

 
INFINITE - Man in love

OMG. TRODDE ATT DET SKULLE BLI EN AUKTISTISK LÅT. En lugn låt.. MEN DENNA LÅT ÄR SÅÅÅÅÅÅÅ INFINITE'S STIL! 
 
Guuuud... Det är inte sant alltså.. Jag borde sluta plugga ihjäl mig.. På måndag har jag ett so-prov. Kan nästan inget skit känns det som.. Har pluggat asmke de senaste dagarna därför har bloggen fått stå lite åt sidan. Idag har det mest varit en slappdag.. Har inte pluggat så speciellt mycket, vilket jag borde göra... Har massa saker att göra.. Känner att mitt huvud dunkar som in i helvetet. Fast jaa.. Ska läsa lite.. Jag kommer förmodligen tillbaka när påsken börjar. Har en massa prov som jag måste träna till så bloggen måste lida lite.. Soorry guuuise! Lovar att jag kommer tillbaka med mycket roligare inlägg än detta.. Jag vet att detta är så tråkigt att läsa. God natt! ♥ // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?