19.24
DATUM: 2013-03-26 | TID: 19:24:41 | KATEGORI: Diary

 
EvoL - Get up (Show Champion)
 

JAAAG DÖÖR. SAY'S HÖGA NOTER. ÄLSKAR DOM. Say är hon som har lugg och svart-brunt hår. Så jävla badass tjejer. 
 
GAAAH. Min mattebok ropar på mig och säger att jag ska plugga till provet imorn.. DUUUDE. Jag orkar inte... Jag vill kolla på Running Man och det ska jag göra. 
 
YEEEY! Nu har jag jeans igen! Gick till centrum med tjejerna efter skolan. Mariam och Tamara stack hem, jag och Sara gick runt ett tag... Ett tag var till fem... :P Iallafall.. Kom hem med hårspray, heat protection spray, jeans och lite andra små grejjer. Såå yeaaap.. Det har inte hänt så mycket iallafall.. xD Nu ska jag förmodligen plugga... Vi ses! // Lisa
 
P.S Angående Top 5 listan.. Den kommer inte upp... Har inte haft tid helt enkelt.. Men lovar att blogga ordentligt på fredag!! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?