You've fallen for me.
DATUM: 2013-06-20 | TID: 00:32:05 | KATEGORI: Diary

Kang Min Hyuk - Star

HAAAAAAAAI GUYS!! Missed me!? :P Har suttit och drogat Heartstrings de senaste dagarna så bloggen har typ fått stå lite åt sidan. Asso typ döda mig. Har aldrig gråtit så mycket åt en serie. Under ett jävla avsnitt händer det sååååå myckeet. I TOTALLY SHIP PARK SHIN HYE OCH JUNG YONG HWA. De har gjort två serier tillsammans och de borde göra många fler och bli ihop i verkligheten. Damn. Ska ta och börja kolla på den andra serien de har gjort tillsammans. ASSO GUUUD, ÄLSKAR KOREANSKA DRAMOOOOOOOOR. Så konstiga, men då braaaa. Dör typ. Lovade typ mig själv i sommar att läsa kinesiska och läsa böcker.. Tehee.. Ska ta och göra det.. I typ juli.. Men va faan? Varför stressar jag mig?? Jag har hela sommaren att plugga! Nu ska jag kolla på en annan serie. Men nej faan, ska börja med den imorn.. Men aja, ska titta på tv nu, så vi seeeeees! Och natti! ♥ // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?