Three things.
DATUM: 2013-06-20 | TID: 21:15:29 | KATEGORI: Diary

Wonder Boyz - Tarzan

I'm bored så jag tänkte göra typ en liten lista.. xD 
 

Tre saker jag inte förstår mig på: Att tjejer bråkar för ingen anledning, haters, ibland att de koreanska musikvideos inte relaterar till låten.. Man ba wtf...? :O Men ändå är de så grymma. 

Tre saker som finns på mitt skrivbord: Pennor, prislappar, nagellack

Tre saker jag gör just nu: Tänker på hur mycket Jung Yong Hwa och Park Shin Hye passar ihop (För mycket Heartstrings.. xD), lyssnar på Wonder Boyz - Tarzan, skriver detta inlägg.. 

Tre saker jag vill göra innan jag dör: Träffa alla min idoler som jag vill träffa, resa jorden runt, plugga utomlands. Finns egentligen mycket mer jag vill göra. 

Tre saker jag kan: Plugga(teehee), baka, typ kolla på serie 10 timmar i sträck. 

Tre saker jag inte kan: Looool, vara lugn, hålla mitt rum rent och hålla ordning och reda i min garderob och på mitt skrivbord. 

Tre låtar jag tycker att du ska lyssna på: Finns massaaaa! Wonder Boyz - Tarzan , Kang Min Hyuk - Star, Park Shin Hye - The day we fell in love, Jung Yong Hwa - You've fallen for me. Nu fick ni fyra. Så se till att lyssna på alla fyra. ;)  

Tre saker jag skulle vilja lära mig: Lära mig koreanska, kinesiska och japanska, dansa till Wonder Boyz - Tarzan (om ni inte har sett dansen så tycker jag att ni borde titta på den. Den finns länkad lite längre upp i detta inlägg.) och lära mig laga kinesisk mat. 

Tre favoriträtter: Sushi, Subway och kebabpizza. Teehee.. 

 

Nu ska jag skratta sönder mig och titta på Running Man! Vi ses senare i natt! // Lisa





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?