summer update
DATUM: 2013-06-14 | TID: 21:29:00 | KATEGORI:

HEJ! LISA'S GOINGG HARDCOREE ! Nej men det är visst bara Lisa som har haft igång bloggen :P Till mitt försvar så har jag haft väldigt fullt upp, få upp betygen, skolavslutningen och shoppingen för sommar. Jag åker ju på tisdag så jag måste verkligen bli klar med packningen, jag har ju inte ens börjat än! Har till och med några saker till som måste köpas, är så nervöös, vill verkligen inte åka, vill inte träffa någon från släkten ): Ajaa, finns inte så mycket att göra åt saken. Hur mår ni da? Förresten hade tänkt börja videoblogga också under sommarn eftersom jag inte kommer ha så värst mycket tid över och jag suger totalt på att skriva så varför inte passa på att lägga upp videos när man ändå sitter vid datorn haha. Ajaa, inlägget blir som vanligt väldigt kort, sorry for thaat! Men ha en trevlig sommar på er och trevlig resa ifall ni reser i sommar //Sara (:xx
"Dont let the size tag on
your bikini keep you from having
the perfect summer"  
                            
                            
                              
                            
                         
                           
                          
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

                         
 
 

 

 
 

 

                                                                                                                            
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?