SOOOOOOOOMMAAAAAAAARLOOOOOOOOOV!
DATUM: 2013-06-13 | TID: 14:52:05 | KATEGORI: Diary

 
SISTAR - Miss Sistar&Give it to me

Sjuuuuuukt grym röst Hyorin har. Avlider. Får rysningar när jag hör hennes röst i "Give it to me". Just love it. 
 
Nästan en vecka sen jag bloggade. SOORRRYYY! Har bara varit så upptagen. Inte haft någon ledig dag att sitta framför datan. De senaste dagarna har varit sååå himla stressiga. Skolavslutning, utspring, bal, student-mottagning, gäster och massor! Syrrans student-mottagning och utspring var igår. GUUUD, VI HAR MASSA MAT KVAR. Mottagningen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.. Men det blir det aldrig, visst? Men det blev ändå ganska lyckat. Syrran stack ut vid tio för att festa och jag och brorsan satt kvar med de sista gästerna tills solen kom upp igen. Sjuuukt roligt. Satt och snackade om allt mellan himmel och jord. Sååå rooligt. 
 
I tisdags så var det skolavslutning. YAAAAY, SOMMARLOV. Har ingen jävla aning om vad jag ska göra i sommar. Antagligen catcha upp med alla serier jag vill se. Lol, kommer bokstavligen bli en vampyr som kolla på serier och är vaken till sex på morgonen. xD Teehee. Men näe, måste plugga under sommaren oxåå! Ska börja min serie-maraton! // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?