Please. Grow up, bitches.
DATUM: 2013-06-21 | TID: 23:04:14 | KATEGORI: Celebs

EXO - Backstage after the first win

Dudes. I'm so proud of these freakkin' guys. They are amazing. 
 
Hai boys and girls. Duschade nyss. Har inte gjort så speciellt mycket denna dag. Har städat hela huset, flummat och tittat på Running Man. Ojuste, snackade oxå med Sara som är i Marocko. Åhh, I'm so jelly. Tamara är oxå utomlands men hon kommer tillbaka näst-nästa vecka tror jag. Iallafall i början av juli.. xD Så yes, anledningen till att de inte uppdaterar är för att de är utomlands. (: Jag kanske åker utomlands i augusti.. Jag vet.. Sista sekunden... Om man har en galen pappa så vet jag inte vad jag ska göra.. Pappa ska alltid göra saker i sista sekunden. Då menar jag verkligen i sista sekunden... xD 
 
Off topic. Hatar när folk busringer. Någon skitunge från skolan busringde nyss. Hon körde med en bebis-röst och jag typ nästan vet vem det är. Så jävla vidriga folk från skolan är. Snälla, ni är fjorton. Om ni sover över hos varandra, gör något annat än att busringa till folk. Okej, visst, jag har gjort det, men jag har växt ifrån det nu. Snälla, väx upp ni. Helt jävla omogna, vidriga, äckliga människor det finns i världen. Gå lägg er om ni ska vara så omogna. Peace out bitches. // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?