In the end, we only regret the chances we didn't take
DATUM: 2013-06-16 | TID: 01:13:00 | KATEGORI: Diary

The pic says pretty much everything. 

DUUUUUDES. Lägger typ upp ett inlägg varannan dag. Teehee.. Idag har jag inte gjort mycket alls. Typ bara sovit en massa, flummat ute på trädgården med syrran, legat och degat med min syrra i soffan och kollat en massa på serier! Såå yes. Min sommar kommer inte bli så speciell egentligen. För någon jävla anledning, längtar jag till skolan igen. Typ. Men nej asso, det finns inget att göra hemma och skolan är typ mer händelserik! Skolan som jag går i, är det typ drama varenda dag. Keke.. 
 
Men guuuuud, kvinnor och pojkaaaar, vad ska jag göra i sommar?!!? Vore såååååå soft om jag hade ett jobb nu denna sommar.. Men jobben får vänta tills nästa år då jag blir femton. Asso ooouff... Tiden går så snaabbt. Nyss gick jag i sexan.. Nu ska jag börja åttan. Snacka om att tiden rinner iväg.. 
 
Väntar på att min syrra ska komma hem. Av någon konstig orsak, har hon inte hemnycklar med sig. Snacka om att vara dum ibland.. :P Men jaa.. ska kika på en film eller så tills det blir soluppgång, så natti säger jag nu! ♥ // Lisa
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?