23.08
DATUM: 2013-06-23 | TID: 23:08:06 | KATEGORI: Diary

HAHHAHAHA, ALLTID I K-DRAMAS. 

Hello. What ya doin'? själv sitter man och titta på Running Man. ÄÄÄÄÄLSKAR RUNNING MAN. Senaste avsnittet kommer ut imorn så yep. Idag har jag inte gjort så speciellt mycket. gått runt i centrum med syrran och sådär. Har inget att berätta eftersom alla mina dagar är så himla händelselösa.. ^_^
 
Angående "Top 5". Jag har tagit en lite paus ifrån det. Känner för att ta lite ledigt ifrån den, så yes. 
 
Jag kommer förmodligen ta en bloggpaus imorn och resten av veckan. Känner för att ta lite ledigt från bloggen oxå. Förmodligen så bloggar Sara och Tamara, så jag kan ta lite vila ifrån bloggen. (: Vi ses någon gång i veckan eller i slutet, baai! Smell ya later! // Lisa
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?