23.07
DATUM: 2013-06-05 | TID: 23:07:52 | KATEGORI: Diary

G.NA - Oops! ft. Unnie Manager (Practice vers.)

JAG TOTAL ÄLSKAR G.NA'S MANAGER. HON ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅ SKÖÖÖN. 
 
Heeeeelt trög jag är just nu. Sista "vanliga" skoldagen var idag... OMG. fick reda på att en lärare som vi stod nära ska sluta. Vi började böla. Jag började bölaaa. Kommer att sakna henne så groooooovt mycket. Men aja, vad ska man göra? Planen var idag att jag skulle på två student-mottagningar men jag orkade inte. Var så jeffla trött så att jag inte gick på den andra. Men det var kuligt iallafall! Min syrras mottagningen är om en vecka och det är jag och syskonen som planerar den. SOOOO EXCITED!! Ska ta och kika på en film som vanligt, så yesyes. Säger natti nu! ♥ // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?