16.08
DATUM: 2013-06-20 | TID: 16:08:17 | KATEGORI: Diary

Park Shin Hye - The day we fell in love

Park Shin Hye's röst är ovanlig, men så vacker. Hela hon är så vacker. 
 
Har fastnat helt och hållet på Heartstrings fortfarande. Sista avsnittet är en utav de bästa jag har sett. Ni borde kolla på den, även om ni inte är Korea-intresserade. Ångrar mig såååå mycket för att jag inte kollade på den förra året. Kollade typ bara på de första avsnitten, sen slutade jag kolla. Hur dum var jag egentligen?? Anyways.. Måste ta och kolla på den igen även om jag såg klart den igår. Teehee.. Så underbar serie. 
 

Har inte gjort såå speciellt mycket idag. Har bara gått ut osv.. :P Men nu ska jag ta och gråta lite, ska kolla på sista avsnittet av Heartstrings igen. Jag är så korkad ibland.. ^.^ // Lisa
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?