When a door closes, another one opens.
DATUM: 2013-07-20 | TID: 20:49:20 | KATEGORI: Diary

Bangtan Boys - We are bulletproof & No more dream

Åhh.. Bangtan Boys håller på typ att ta över.. T__T Let me die. De är.. Så mycket. Hoppas faktist att deras dröm går i uppfyllelse, att de vinner Rookie award! Kastet som Jimin gjorde vid 3.41 är så jävla awesome. Älskar det kastet. 
 
Exakt en månad kvar tills skolan börjar igen. EXAKT. Jag börjar den 20 augusti. Buhu.. For some reason.. Är jag taggad.. Och excited.. Är det konstigt?? xD Måste fan vända tillbaka mina dygn.. Sover vid fyra och vaknar ett-två nuförtiden.. Men bajs... Jag orkar inte vända tillbaka mina dygn.. xD Idag städade jag. Snacka om att det var lätt att städa mitt rum idag.. Hade bara strumpor att plocka undan. Brukar oftast ha en massa andra saker också. Så yes yes. Blev också en liten snabb shoppingrunda för någon minut sen. Inte kläder! Mat blev.. Pappa var sugen på tårta så vi gick och köpte alla ingredienser men såklart blev det fail. Alla baksakerna var i disken så vi kunde inte vispa upp grädde eller något. Tårtan bli imorn istället! Nu sitter jag här helt rastlös och ska ta och gå ner! Vi ses! // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?