The loof is on fire.
DATUM: 2013-07-17 | TID: 12:09:14 | KATEGORI: Diary

B.A.P - Hurricane

Definitivt bättre än Coffe Shop. Jag menar.. Coffe Shop är direkt inte min stil i musik.. Sådär lite seg, lugn är Coffe Shop.. xD Hurricane är med upbeat och hiphoppig.. Iallafall.. Musik videon spelades in i Las Vegas! Det syns ju?? :P Älskar iallafall den! 
 
Haaai! God morgon/god något.. Vaknade för en timme typ. Typ första gången på sommarlovet jag vaknar såhär tidigt.. Såå yees.. Är sjukt trött.. Gäspar som in i helvetet.. Fan, måste skärpa till mig! Börjar skolan om en månad och tre dagar.. :OOOOOO Jag börjar i åttan.. Typ döda mig nuuuuuuuuuu. Ska börja fixa mig.. Ska ut om en halv timme, vi ses senare! // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?