Long time no see.
DATUM: 2013-07-02 | TID: 15:12:38 | KATEGORI: Diary

 
INFINITE - Destiny Teaser

Sounds awesome like always. 
 
HAAAAAI. I'M BACK ON TRACK. I think. xD But heeeey! Verkar som att ingen av tjejerna har bloggat här... Typiskt.  Men aja, jag tror att jag är tillbaka. Har inget planerat i sommar. As usual. Iallafall.. Nästa vecka ska mitt rum renoveras. WOOHOO. Har en massa rosa blommor på mina väggar så de ska bytas ut mot vita blommor. Vill ha ett vitt rum!  Pappa hade planerat att köpa allting på lördag.. Vilket blir liiiiteee knepigt. Och han hade tänkt att börja renovera nästa vecka då han jobbar förmiddag. Men och så ska något krocka med det. Vi kommer att få en del gäster nästa vecka från London. Så yup. Blir bara lite knepigt. 
 
Sååå, vad har jag gjort hittills i sommar?Teehee. Tittat på Supernatural hela dagarna långa. Eller iallafall på dagen. Det blir för läskigt att titta på kvällen.. xD Har suttit i pyjamas de senaste dagarna och bara stirrat en massa på VIXX, pratat med Sara, och tittat på Supernatural. No social life. Hehe.. Men aja, ska titta på tv och äta något så vi ses senare! // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?