Lola, Lady Million and peach body butter.
DATUM: 2013-07-13 | TID: 17:07:31 | KATEGORI: Diary

GAah, världens fulaste bild. Måste börja fota med syrrans systemkamera snaart! 

Ey Yoooooo! Häänder? Kom typ nyss hem från kryssningen.. Fick hem två parfymer! Som alltid. Och så ville mamma ha body butter från The Body Shop. Det var ett erbjudande på body butter så vi köpte hem tre. En till varje tjej i familjen.. :D Fick värsta dilemman idag.. Kunde fan inte bestämma mig för Marc Jacobs parfymerna.. Det stod emellan "Lola" och "Oh, Lola" jag fick flipp. Kunde inte bestämma mig... Som ni ser så blev det "Lola" och "Lady Million".. Mamma älskar Lady Million... Jag älskar också den ifs.. :P Är sååå himla trött. Fick typ bara två timmars sömn i natt.. Ska ner och dricka något och sen blir det väl film eller något.. :P Ses senare! // Lisa
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?