Appreciate the little things
DATUM: 2013-07-07 | TID: 01:14:57 | KATEGORI: Celebs

Mr.Mr - Waiting for you

Hallooooj. Tagit en lite paus ifrån mitt packande. Asso jag har sååå mycket saker så att det inte är sant. Det är så tomt så att det ekar... Mitt rum blev klart idag. Och wow. I totally love it. Sååååååå himla fint! Och det var bästa pappa och mamma som gjorde det! ♥ Ni ska få se bilder. Så fort jag har gjort i ordning allt och städat och fixat och såå! Garderoben är inte ens klaar. Jag ploppade bara in allt eftersom jag är så himla trött. Ska ta och fixa allt imorn! Då jag förmodligen är lite piggare! 
 
Idag var jag ute med syrran ooch shoppade. Guuud, hittade så mycket fint! Köpte fem plagg! En cardigan, två basic tubtoppar, två linnen och en tee. GUUUD, älskar allt jag har köpt. Ojuste! Testade på bubble tea i Solna oxå. Sorry dude, men själva bubblorna var ashårda. Annars var allt perfa. :P Tog Coconut-Yoghurt bubble milk tea. Den var söt och god men själv föredrar jag iste när det gäller bubble tea. Känner för att jag ska ta Taro bubble milk tea nästa gång! 
 
Nu ska jag fixa det sista och sedan sova. Är så utmattad efter denna långa dag. Ska bli skönt att slänga sig i sängen! Natti! ♥ // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?