22.28
DATUM: 2013-07-08 | TID: 22:28:29 | KATEGORI: Celebs

VIXX - Hongbin&Leo moment

Asso, avlider. Båda de här varelserna är så himla gulliga. Leo (han med rött hår) pratar så tyst och lugnt. GAAAH, HAN ÄR SÅÅÅÅÅ BLYG OCH TYST! Drömde en sjukt konstig dröm inatt. Drömde att hela VIXX spelade en fotbollsmatch. De vann och alla deras fans stod och kollade på. Jag kände alla i VIXX. Var deras vän. När de skulle komma ut så gav jag alla en highfive. Leo var längst bak, jag skulle ge honom en highfive men istället kramade jag honom. Han är ju sådär skitblyg och han kramade tillbaka. Jag ba, wth did just happend? Vaknade och tyckte att det var skit weired. Men såå underbar dröm.. Hoppas verkligen att jag kommer att träffa VIXX och krama de. xD 
 
Dude, this is like a rare opportunity att jag kommer ihåg en dröm. Det var inte vilken dröm som helst, utan det var en med en kpop-grupp!! *Flip tables* Har typ inte gjort ett enda skit idag. Drog ut med brosan ett tag för att titta på ett par tapeter. Slängde bara på mig ett par jeans, en tee och satt upp mitt hår i en bulle. Snacka om comfortable outfit. :P Tamara kommer hem inatt eller imorn.. Så yeeey för det där! Har inte träffat henne på en månad så jag ska ta och träffa henne! Nu ska jag typ ha ett litet spa för mig själv. Smell ya later! // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?