22.17
DATUM: 2013-07-16 | TID: 22:17:00 | KATEGORI: Celebs

Asso, min lilla ChanYeolie! HAHAHAHAH. Såååå gullig och så bra självtroende. 

Suuupp? Sitter här efter en dusch och en skål glass full med jordgubbar! DET BÄSTA SOM FINNS ÄR JORDGUBBAR OCH GLASS! *drools* Idag har det inte hänt så mycket, som vanligt.. xD Har faktist inte hunnit sitta framför datan idag.. :P Iallafall.. Vaknade vid ett eftersom syrran kom in i mitt rum och la sig på mig.. (?) Det brukar hon alltid göra ifs.. xD Hon hade iallafall bakat och jag hjälpte henne lite.. Efter bakningen så åkte vi till föreningen/träningen.. Var bara där på någon minut, sen så stack jag hem. Stack hem, städade, hade disco och gjorde sushi med syrran! Gaah.. Älskar sushi.. Sedan såå stack vi ut till trädgården och plockade svarta vinbär.. Kastade svarta vinbär på syrran medans hon plockade.. Hehe.. Klassisk mig.. Kastar saker på folk.. xD Och jaa, nu sitter jag här och lyssnar på BangTan Boys' låt "We are bulletproof". Asso BangTan Boys håller på att döda mig.. Sakta men säkert.. Så flummiga, så swagiga, så talangfulla... Aja, nu ska jag ner och föna håret! I'm ooooout! // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?