22.12
DATUM: 2013-07-10 | TID: 22:12:00 | KATEGORI: Diary

Jason Zhang - Translucent wall

VET NI HUR MYCKET JAG KÄMPADE MED ATT HITTA DENNA LÅT!?!?! EXAKT. NEJ, NI VET INTE. KÄMPADE I TVÅÅÅÅ DAGAR BARA FÖR DENNA LÅT. SÖKTE PÅ ALLA MÖJLIGA SÖKNINGAR FAST DENNA LÅT KOM ALDRIG FRAM. Snacka om att jag är desperat... xD 
 
Haaaaaaaaai. Dudes. jag har så ointressant liv. har inte gjort ett enda skit. vaknade vid ett.. Teehee. Gick ner, åt bun (kinesisk fylld bröd), satt och kollade på Ellen. Bakade oxå idag förresten. Gjorde en jordguppspaj. Brosan älskade typ den. Lol. Skulle egentligen ut idag med päronen men det spöregnade så jag orkade inte gå ut.. xD Imorn har jag inga planer alls. Egentligen så tänkte jag gå ut med Tamara och Rania, men Tamara dissade mig. Som vanligt.. -.- hehe.. :P Men aja... Annars hade jag tänkt att åka in till stan en snabbis och sedan vidare till en ungdomsgård/träning eller vad fan det nu är.. xD Nu ska jag ta och droga Big Bang Theory ett litet tag. I'm ooout! // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?