18.49
DATUM: 2013-07-24 | TID: 18:49:39 | KATEGORI: Celebs

Rap Monster's english

HAHAHAHHAHAHA. Jag faller mer och mer för denna grupp.. V/Taehyung (Han åt vänster) är såååååå gullig. Asso döööör. 
 
Slöaste. Dagen. Ever. Har inte gjort ett enda skiiiiiit. Bara tittat på Supernatural och skitit på mig pga av den.. xD Okej, egentligen inte.. Men Supernatural är sjukt läskig. Planen idag var egentligen att åka till Kista med mamsen men hon orkade inte med mig.. xD Vaknade vid tolv idag och hon var inte hemma.. Keke.. Igår... Gick jag på den dära träningen. Sjukt roligt var det denna gång. Teehee.. Så yees. To be honest.. Som ni märker har jag inte gjort ett enda skit denna sommar. Såå yees.. Aja, det blir middag snart så jag ska gå och hjälpa min mamma. Peace ooout! // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?