15.33
DATUM: 2013-07-12 | TID: 15:33:50 | KATEGORI: Celebs

EXO Tao - Wushu

GAHAHAHAHAHAHAHH! OMG. Tittade på Weekly Idol med Exo och 100% igår natt. OMG, höll på att dö. Dels så dödade det här ↑ klippet mig och några andra. Tao's reaktion. GHAHAHAHAHAH. SÅ JÄÄÄÄVLA GULLIG. 
 
Haaaaai guise. Glömde blogga igår, teehee. Anywaays.. Lol, varför måste jag vara så emo för? Till och med min pappa sa det. xD Päronen ska ut och köpa lite saker till hemmet. Som sagt så håller vi på att renovera på uppvåningen, iallafall byta golv och tapeter. Men guuud, jag orkar inte gååå ut. Ändå så ska jag ut om sisådäär två timmar. Ska på kryssning.. Så yeesyees.. Ska taa och packa klart innan vi åker.. Och ladda ner lite musik.. :P // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?