01.05
DATUM: 2013-07-28 | TID: 01:05:18 | KATEGORI: Celebs

Åhh... Kev... Du sårar lilla Jay Park! Du är ju hans vän :P

DET ÄÄÄÄÄÄÄÄR SÅÅÅÅÅÅ VARMT. I'm dying. Slowly, but steady.. No, but seriously... DET HAR VARIT SÅÅÅÅ HIMLA VARMT IDAG. Dog. Typ 10 gånger om. Har varit ute med syrran idag. Vi har varit lite överallt. Hittade typ världens gulligaste tröja idag som jag vill ha, men den får vänta. Typ en vecka. Annars har det inte hänt mycket alls... Eller jooo.. Fixade min säng.. Fan, den såg så himla katastrofal ut. Lakanet lite hit och dit... Täcket på golvet. Kuddarna lite överallt.. På tal om kuddar. Måste fan skaffa ett par så att det ser bra ut i mitt rum.. Såå teeeheeeee... Är så himla rastlös. WHAT SHOULD I DOOOOOOOO? Kan inte kolla på Supernatural eftersom jag skulle bajsa brallorna av mig... Och lixom.. Det är typ kolsvart ute så jag skulle typ.. Sova hos mamma... Men vafaaaaaan ska jag gööööra peeeeepz. Hittar väl på något weired.. Anywaaays, säger natti nuuu! ♥ // Lisa
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?