00.03
DATUM: 2013-07-14 | TID: 00:03:37 | KATEGORI: Diary

BangTan Boys - No more dream

Okej, detta är enda gången jag kommer att skriva ut det här. Men alla liknar varandra i BangTan Boys.. xD Hehe.. Kommer inte att tycka det efter att jag lärt mig allas namn.. Kan typ hälften. Men aja, kommer lära mig alls namn med tiden. :P
 
Haaai! Tittade på film... G.I Joe och sen något skit.. Den senaste G.I Joe. To be honest. Fattade inget. Så jag stack och duschade typ 40 minuter innan filmens slut.. xD Är dum ibland.. xD Jag skyller på min sömn. Somnade halv fem och vaknade halv sju idag. Jävligt bittert. När man väl ska somna om så sjunger ens syrra random låtar.. Helt miffo hon är. :P Har så lust att öppna mina parfymer och lukta på de. Men aja, ska ta och titta på någon film innan jag däckar för denna dag! Nighty night! ♥ // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?