Woops...
DATUM: 2013-01-19 | TID: 02:04:13 | KATEGORI: Diary

HAHAHAHHAHAHAHAHA!! JAAG DÖÖR. Jag skulle stänga av internet som ligger i min brors rum. Jag visste inte att dörren var stängd så jag går rakt in i den med mitt knä först. Gissa hur det lät?? BOOOOOM. HAHHAAHAHAH!! Jag tror att jag väckte dom. Sorry boys! Men de la sig typ för en halv timme sen. Min kusin sover brevid mitt rum. Asso shit, han snarkar skithögt. Men aja, jag kan sova. Jag är van med snarkningar för hela min familj snarkar.. Keke... Imorn blir det älvsjö och kanske ikea. Och kanske media market. Min bror ska köpa hörlurar till mig. WOOOHOO! Nya hörlurar. Jag som är i behov av nya hörlurar. Har alltid högsta volym i mina iphone-lurar så man hör min musik.. xD Mina ögon svider iallafall så jag ska ta och sova! Ses! // Lisa

*Bildlöst inlägg för att jag bloggar från iphonen. Har tagit bort alla bilder så jag har bara 22 bilder på iphonen*





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?