Wish us luck
DATUM: 2013-01-31 | TID: 21:22:21 | KATEGORI:

Helloo! Har haft lite fullt upp i veckan, men nu måste jag berätta något... JAG, SADIA OCH TAMARA SKA KÖPA BILJETTER TILL JUSTINS KONSERT DEN 24 APRIL !!!!!!!! AAAAAAHHHHHHHHH!!!!! LIKE, IMAGINE SEE YOUR LOVE OF LIFEE, LIVEE, MORE THAN 3D!!!!!! THAT ALWAYS MAKES MY HEART SKIP MORE THAN A BEAT !!!! ("""": JAG TYP GRÅTER AV GLÄDJE, OCH SADIO GJORDE YP SKRÄMMDE LIVET UR MIG NÄR HON MESSA ATT HON INTE FICK, VILKET HON BARA SKOJADE OM, MEN NI ANAR INTE OM MITT HJÄRTA INTE HÖLL PÅ ATT STANNA!!!!!! SNÄLLA, ÖNSKA OSS LYCKA TILL, VI BEHÖVER VERKLIGEN DET !!!!!!
 
Såå.. Nu, i alla fall, som jag sa har det varit väldigt fullt upp i veckan, men nu är jag tillbaka igen. Gjorde precis klart HKK:läxan som behövde skickas in till läraren och nu är det dags för SO:n. Ska ju missa en halvdag imorgon så man vill ju inte ligga efter. Men ajaa, jag hoppas verkligen att de som redan har biljetter till de andra dagarna av Believe tour ger oss som inte har biljetter chansen att också se honom.. Jag och Sadia pratade med vår mentor om att vi skulle vara borta halva skoldagen och inte för att skryta så blev hon väldigt stolt över oss, hon uppskattade att vi kom och berätta det för henne istället för att skolka, men hon sa det i en ton som hade ett "men" bakom sig. Jag bara stod där och tänkte "fuuq of, hon kommer säga nej, asså varför händer det alltid mig" och höll nästan på att gråta, tills hon sa att vi fick!! I den stunden kunde jag bara kyssa henne!! Asså jag blev så jävla glaad!! När hon gick ut från rummet flippade jag och Sadia ut TOTALT, vi råka till och med putta ner Mariam :P Men i alla fall, ni förstår nog hur min dag har varit idag :P I alla fall, hur många är det som läser fanfics?  Ifall ni gör det så rekommenderar jag en tjej som skriver en BLS på twitter, men den är snart slut ändå :P men hon kommer ju antagligen lägga upp alla kapitel när den tagit slut, sen kommer hon börja på en ny efter att denhär har tatt slut, jag har läst hennes BLS:es i snart 3 år nu och jag rekommenderar henne verkligen!! Hon heter @bieberconddda på Twitter ifall ni är intresserade. Ni kan också kolla in min twitter @beliectionerLM , jag följer tillbaka, men skriv twittra helst till mig att följa tillbaka också (:xx //Saraa
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?