To much for one person..
DATUM: 2013-01-05 | TID: 15:20:06 | KATEGORI:

I cant believe I missed LiLo and Andy yesterday.... 
Om jag fick dö, och upplivas igen skulle jag göra det.. Jag har inget att säga angående det mer än... I. Hate.Myself.
Som tur så har man Carl som alltid berättar sanningen ifall killarna är kvar eller inte! Jättemånga trodde ju inte på att de hade åkt, men jag och Sadia var kvar på Twitter och twittrade med lite personer som var och träffade killarna på Heathrow Airport i London och hade tagit kort med de där, så det var helt enkelt 110% säker att de inte var kvar här. Ajaa, bättre lycka nästa gång! 
I alla fall, såg att Lisa gör den där 31 days challenge eller vad man nu ska kalla den, och jag tänkte att jag ska köra på den också, men jag tror att jag ska vänta till Lisa blir klar så att vi tar en person i taget istället (; Har inte hänt så mycket denna morgon, håller på att göra en CelebWall eller vad man nu ska kalla den, lyssna lite på BBC Radio 1 och nu så lyssnar jag på my beautiful and lovely Olly Murs album (: 
If you dont like him, ill judge you #sorrynotsorry.  En till sak, ja tycker såhär, ska man photoshopa gör det rätt då.. Vill man photoshopa Justin röka glöm då inte tatueringarna så kanske det blir lite mer trovärdigt, bara ett tips (: OCH om Justin nu rökte, mer en hälften av jordens befolking gör/har gjort det. Så länge Justin existerar på denna jord så kommer jag stå vid hans sida, och dagen då han försvinner kommer jag vara en av de som kommer sörja som om vi var bästa vänner, och alltid kommer hålla fast vid namnet Belieber. Och jag kan slå vad om att det inte bara är jag som kommer göra det, till alla er Beliebers som aldrig kommer lämna Justin vad som än händer, ni är inte ensamma! #FAMILY 
Some pics (:
 
 
Har inte mer att säga, här har ni Ollys Album ifall ni inte hört det (:
And, yeaah.. BYEEEEEEE xx
//Sara (:xx 
PS.Sorry For any typos!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?