Självförtroende
DATUM: 2013-01-19 | TID: 11:05:16 | KATEGORI:

Hiyaaa!! 
Tittade precis klart på 1DerlandParty i Japan, and it was AWESOMEE !!!!! Idag har jag inte så mycket planerat, ska gå och träna, behöver gå ner 19cm och höfterna och minst 4 storlekar... A bit hard... men ska fanemig kriga för det och inte ge upp, jag har ju för faaan ett par shorts som väntar på mig!! De är så jävligt snygga och PÅ REAA !!!! THAT IS CRAAY!! Jag kanske också går ner till stan idag, vill så gärna shoppa, men har ingen lust att köpa något sålänge jag inte gått ner i vikt... Jag vet helt ärligt inte vad problemet med mig är, men det känns som o det ända jag babblar om just nu är att gå ner i vikt, men det är så att jag har typ världens sämsta självförtrående speciellt när det gäller mig utseende. Jag känner att sålänge jag ser ut som jag ser ut, så kan jag inte ta på mig vad jag vill ha på mig, blir så avundsjuk på en massa tjejer som är så smala och passar ALLT! Har haft det problemet sedan i somras, blev väldigt deprimerad, jag åkte till Marocko i somras och slutade äta helt. Det var egentligen inte med flit, jag menar jag älskar att äta, men när jag var där så kändes det som om jag aldrig var hungrig. När vi skulle äta efter "fastan" så räckde det typ med att jag åt någon liten knäckemacka och blev asmätt, så mina mostrar flippade typ ur totalt och ville ta mig till någon läkare, men så envis som jag är så vägrade jag, sa alltid att jag mådde bra vilket jag egentligen gjorde, kände aldrig av att jag blev hungrig. Så i slutet av sommaren så hade jag gått ner ungefär 12 kilo, men när jag kom tillbaka hit till Sverige, så glömde jag typ allt det där med att gå ner i vikt så jag började äta igen och vips så har man gått upp ungefär 6 kilo. Det ända som sitter i minnet nu är TRÄNING, TRÄNA,TRÄNA,TRÄNA!!! Och träningen blir faktist enklare och enklare, får så dåligt samvete ifall jag typ skippar en dag.. SOMMAREN ÄR SNART HÄR OCH JAG VILL HA DET ENKELT FÖR MIG ATT HITTA KLÄDER OCH SLIPPA TÄNKA PÅ ATT JAG ÄR TJOCK. Det finns folk som brukar träna bara för att visa upp för andra hur snygga de är, men jag gör det mer för självförtroenede, självförtroende verkligen är viktigt, speciellt i sånna situationer. I alla fall, nu är det slut pratat om vikt, ska visa er vilka shorts jag satsar på : 
     
 
Akaay, byeeeeeeeeeeeeeee //Saraa (:xx
 
 
               
 

 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?