Q&A- Sara
DATUM: 2013-01-28 | TID: 19:00:52 | KATEGORI:

1.När fyller du år? 5 Januari, jag är den äldsta och knäppaste mellan oss :P
2. Vilken tjej-kändis önskar du var din syster? Lux, Miley eller Beyonce!! 
3. Vilken kill-kändis önskar du var din bror? Ähm...Jag vet faktiskt inte, Brian Friedman kanske :P Skulle vara coolt. Finns flera tusen :P 
4. Hur gammal tror du att du kommer att vara när du gifter dig? Vet inte vilken ålder, men efter att jag gått klart skolan, skaffat utbildning, har en stadig ekonomi och allt annat, då skulle jag kunna tänka på giftemål. Man vill ju inte bara vara någon jävla hemmafru som mannen tror kan bestämma och leka med hur han vill (; Stå stadigt på sina egna ben är något jag vet är ett måste!! 
5. Vill du flytta utomlands när du blir äldre? Of course, men det känns så säkert här i Sverige på något sätt :P 
6. Kan du gå ner i spagat? ..jag kan inte ens hjula :P 
7. Hur gammal var du när du lärde dig cykla? Don't remember, men var ganska liten.
8. Hur många hav har du simmat i ? 2 eller 3 om jag minns rätt.
9. Hur många länder har du varit i ? 10, om jag inte missat något..
10. Vilka länder vill du besöka? Jag vill resa runt i hela världen :P Men om jag inte räknar de länder jag redan vart i så är det USA, Australien, New Zealand, Irland, Kanada och Spanien som är ett MÅSTE !! 
11. Vad skulle du döpa din dotter till om du hade en? Melody har alltid varit favoritnamnet, fick det efter sjöjungfrun Ariels dotter :P Har sagt att min dotter ska heta Melody sedan jag var runt 6-8 års åldern.
12. Vad skulle du döpa din son till om du hade en? Justin, Drew, Swaggy :P Nej men jag vet inte, har aldrig funderat över det så mycket, det får mannen bestämma annars :P 
13. Vilket är ditt favoritprogram? Har inget speciellt..
14. Vilket var ditt favoritprogram när du var liten? Don't remember.. Bolibompa kanske.. Har vart med där en gång. Ni vet på de där Fredags gästerna som de hade och så fick tre barn också vara med :P 
15. Vilken är din favoritfilm? She's the man är en favorit, men jag är inte så mycket av en filmtjej. Räknas dokumentärer? 
16. Vilken är din favoritbok? Alla Twilight-böckerna och alla Systrar i Jeans- böckerna. 
17. Skulle du helst vilja ha en amerikansk accent eller brittisk? BRITTISH ALL THE WAY !! 
18. Vilken sport gillar du mest? Dans..? Räknas det som en sport?
19. Har du några husdjur? Hehe.. Fiskar :P
20. Har du gått i någon kampsport? Japp, Taekwondo.
21. Vilka språk kan du ? Engelska, Svenska, Marockanska och Franska
22. Vilket är ditt favoritämne i skolan? Engelska
23. Vilket språk förutom ditt modersmål hade du velat kunna flytande? Engelska, Franska, Spanska och Tyska.
24. Har du tumblr? Yepp, miriamsaraa.tumblr.com
25. Har du We Heart It? Inte än..
26. Gillar du att träna? Om det är gym eller workouts hemma 
27. Gillar du mest Titanic eller The Notebook? Har inte sett någon av de :P
28. Gillar du mest The Simpsons eller Family Guy? Family Guy 
29. Gillar du mest sommar eller vinter? Just nu SOMMAR!
30. GIllar du mest One Direction eller Justin Bieber? .... 
31. Favoritfärg? Lila
32. Vad skulle dina föräldrar döpt dig till om du var kille? Min lillebror heter Adam, så antigen Adam eller Elias tror jag.
33. Har du något smeknamn? i dunnoo, tror inte det. 
34. Vem är din favoritperson i hela världen? MIIIG :P Nej men, jag veet inte jag det blir för många.. One Direction/Justin/Little Mix. Lisa/Tamara/Rania/Sadia/Mariam, Släkt och Familj. Det blir mer än en..
35. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Helt ärligt, jag skulle ta några tusenlappar och skänka resten till behövande.
36. Kan du vissla? Japp.
37. Spelar du något instrument? Lite gitarr, lite piano, hals (sångrösten är väll också ett instrument :p)
38. Äter du frukost varje morgon? Ja, men inte så ordentligt..
39. Vilket är ditt favoritband? One Direction.Little Mix.
40. Vilken är din favoritartist? Justin och Beyonce
41. Vilken typ av musik lyssnar du på? Väldigt blandat
42. Har du någon förebild? Japp (:
43. Är du bra på att måla? Uh-Uh
44. Vem är din bästa vän? Lisa, Tamara, Sadia, Mariam och Rania
45. Vilken är din favoritblogg? Kissies och Kenzas
46. Vilken sorts te gillar du mest? Dricker inte te
47. Favoritmat? Nästan all-ätare :P
48. Favoritdjur? Hund 
49. Favoritblomma? Lilja kanske? En av mina favoriter i alla fall
50. Varför bloggar du? Bland annat titta tillbaka och se hur barnslig och töntig jag var :P 
 
Sorry for any typos (:x
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?