On Diet..
DATUM: 2013-01-07 | TID: 13:55:30 | KATEGORI:

Helloo (:
VAAAAAS HAPPENIIN?
 
Är lite på ett Ed Sheeran songs mood, lyssnar på hans låtar om och om igen :P
Mitt nyårslöfte är ju att gå ner i vikt och bli smalare, så vaknade åt ett äpple, drack vatten och gjorde några workouts :P AHHHH, nu har jag så jävligt ont i magen efter att ha gjort Pilates, det gör så jävligt ont, fattar inte att man orkar.. Jag höll fanemig på att dö !! Förresten visste ni att celleri, grönt te och chilli bränner kalorier, hoppas bara att de är sant... I alla fall, jag har funderat på att klippa mig, är också så desperat över att klippa till lugg, vill så gärna ha det !!  Ska prata med mamma om det senare :P Är det bara jag som har lite svårt med att ta beslut? Läste att man kan ha fobi för att ta beslut, det finns väldigt konstiga saker man kan ha fobi för.. Simon Lussetti  (vloggare) la upp en video på olika saker man kan ha fobi för, jag lägger upp videon lite längre ner i inlägget så kan ni titta på den ifall ni inte sett den (: Ajaa, det finns inte så myckt mer att berätta... Harreh är tillbaka i England, Justin visade ju upp sin nya lilla tatuering, FBI ( Directioners) har kommit på vad Harrys "Hip Tattoo" är, några tror också att det är Louis som gjort den eftersom de är precis samma handstil.. Maybee? Oooooch DADAAM, kommer inte på mer :P Har jag missat något, I dunnoo ? :P 
Okaay, Byee (:x 
//Sara
Förresten... KISS YOU VIDEON KOMMER UT IDAG 21.00 (svensk tid)!!!! IM SO FREAKING EXCITEED !!