No matter how many problems keep coming, be strong and keep smiling. Always keep the faith.
DATUM: 2013-01-17 | TID: 15:41:14 | KATEGORI: Diary

 
2Yoon - 24/7

Diggar låten. Låter så... Bonde-aktigt... :P MEn iallafall... Medlemmar från BTOB är med i musikvideon. Peniel, Changsub och Minhyuk är det. Är lite osäker om att det är Minhyuk. Ni kan se dom under första "Boom clap, boom boom clap". Dom är de tre som dansar i bakgrunden. 
 
AASSOO ÅÅÅÅH. Hatar grannskapet som jag bor i just nu. JÄVLA SKIT. När jag var påväg hem, upp för en backe, kom en bil bakom mig. Det var en röd fuckin bil som kommer ifrån längre ner. Eftersom jag bor längst upp på backen och det är en massa snö-berg överallt kan jag inte gå någon annan stans än på bilvägen. Skitbilen kommer och tutar på mig. Jag skriker: SUUG. Jag går inte så snabbt men när jag var framme vid mitt hus gasade han snabbt upp och en svart bil skulle åka förbi. Den svarta bilen har tillträde så den åker normalt. Den röda bilen som tutade på mig gasar upp och krockar nästan med den. Jag hör TUUUUUT. Och jag börja asgarva. Rätt åt den dära jävla röda bilen. 
 
Men hej, var tvungen att få ut det. Kom nyss hem. ÅÅÅH. Vill byta skola men samtidigt inte. Vill inte lämna mina fina flikkor, a.k.a Sadia, Sara, Mariam, Tamara och lilla Rania som är i Afrika och kommer tillbaks till sommaren, WOOHOOO! Ska bli så jävla najs att vara med mina flikkor under sommaren. Men nu ska jag äta något, så vi seeeeees! // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?