New Year-New Life
DATUM: 2013-01-01 | TID: 02:38:11 | KATEGORI:

GOTT NYTT ÅR!!
 
Hur många är det som har ett nyårslöfte, vad är det? (:
Jag har ett i alla fall eller flera :P 
 
2012 har varit ett väldigt fint år med många fina minnen. 
Älskar er tjejer och är så glad att ni finns i mitt liv, vill att ni alltid ska finnas med och att vi alltid är varandra nära (:xx Lite minnen från 2012:
 Buddy som stod mig VÄLDIGT nära och har haft henne i mitt liv så länge ja kan minnas, men hon gick bort i slutet November vilket var väldigt hårt, men hon finns alltid med mig // Tamara och en annan tjej i vår lilla "grupp" som står oss alla väldigt nära vid namn Rania // Jaaag :P // Sadia liggandes i snön :P // Rania,Jag,Sadia och Tamara som njuter av värmen // Rania på Sadias axlar :P // Lisaaa :P // Skolavslutningen i sommras // Första gången jag såg One DIrection (Nialler är bakom Loueh :P) // Justin och Jerry #OnlyBeliebers :P // Sommarkrysset 
 
Det var allt jag hade att bjuda på denna natt :P Hoppas ni har ett trevligt och lyckligt nytt år framför er, LIVE WHILE YOURE YOUNG !!! (:x
//Sara
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?